E funzioni di u pin pogo di carica à molla di grande corrente includenu principalmente trè aspetti: trasmissione di putenza, trasmissione di dati, trasmissione video è trasmissione di dati. U pin pogo di carica à molla di grande corrente pò esse trasfurmatu in un cavu di carica magneticu aghjunghjendu una parte di cablaggio.
A vita d'usu di u pin di carica di u pogo di a molla hè più longa chè quella di l'altri pin di carica ordinari, perchè u spessore di u rivestimentu nantu à a superficia di u pogo di carica di a molla hè assai più altu chè quellu di u rivestimentu ordinariu. Più pò resiste à a corrosione ambientale esterna, pruteggendu cusì u connettore è allargendu a so vita di serviziu. Dopu chì u rivestimentu hè allargatu, a vita di serviziu serà allungata.
U pin pogo di carica à molla hà una prestazione più stabile cà l'altri pin di carica ordinari. U stratu di galvanoplastia nantu à a superficia di u connettore pò aumentà a so duttilità, durabilità è resistenza à l'usura assai migliorata. U stratu di galvanoplastia nantu à a superficia di u connettore pò rende l'impedenza di u connettore più stabile, rendendu cusì a prestazione elettrica di u connettore più stabile.
A molla hè un cumpunente chjave di a forza elastica in u pin pogo di carica di a molla, è a scelta di a molla hè ancu cruciale. E molle sò fatte di materiali d'acciaiu à altu carbone, i materiali cumunimenti usati includenu SWP, acciaio inox è rame à berilliu. Cum'è hè ben cunnisciutu, SWP hà bone proprietà di trazione, chì ponu pruduce una bona vita meccanica è un grande valore elasticu. Tuttavia, questu materiale hè un materiale altamente magneticu chì hè propensu à riavvolgere à alte temperature è hè currusivu. Dunque, u trattamentu deve esse effettuatu prima di l'usu. In quantu à u materiale d'acciaiu inox, hè un materiale à bassa magnetica chì pò resiste à alte temperature, dunque hè ancu sceltu cum'è un materiale cumunimenti usatu. In quantu à u rame à berilliu, hà una eccellente resistenza à a fatica è una bassa impedenza, ma e so proprietà di trazione sò relativamente scarse, è di solitu ùn hè micca una bona scelta quandu sò necessarii picculi diametri di fili è grandi valori di forza. U rolu di i pin pogo caricati à molla ùn pò esse ignoratu, postu chì i requisiti di prestazione è l'ambiente d'usu di i Pogopin caricati à molla devenu esse cunsiderati quandu si sceglienu i materiali.
U Pogopin di carica à molla hè adupratu per i dispositivi terminali intelligenti cum'è i dispositivi intelligenti, dunque sò necessarii signali di corrente stabili è resistenze per stabilizà e prestazioni di u dispositivu. Dunque, i pruduttori di Pogopin di carica à molla cunsidereranu prima u disignu di resistenza di u pin di espulsione quandu cuncepiscenu per stabilizà e prestazioni di u dispositivu.
A carica di a molla Pogopin richiede una inserzione è una rimozione ripetuta durante l'operazione, è ci sò ancu esigenze assai strette per a so frequenza di funziunamentu.
Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia, i dispusitivi intelligenti diventanu sempre più chjuchi è più putenti, è ancu u so aspettu cambia. Dunque, i Pogopin di carica à molla anu sempre esigenze elevate di precisione.
Oghje ghjornu, parechji dispusitivi elettronichi consideranu l'impermeabilizazione cum'è i so punti di vendita, è i pin pogo di carica à molla anu tutti sta funzione.
A forza pusitiva à u puntu di travagliu di u pin pogo di carica di a molla hè più grande di 60 g, è a forza di mantenimentu hè stabile à 0,5 kgf / pin 5,3. U ditale hà ancu resistenza sismica. U ditale hà una frequenza di vibrazione di 10-500 Hz per 15 minuti, una ampiezza di 1,2 mm è una interruzione di corrente micca più di 1 μ Sec. Resistenza à l'impattu cù impedenza di cuntattu <100 mOhm.
Infine, u pin pogo di carica à molla d'alta corrente pruduttu da i pruduttori prufessiunali di pin di carica hà una forte resistenza à l'usura. U stratu di galvanoplastia nantu à a superficia di u connettore pò isolà e sustanze nocive in l'ambiente, micca solu riducendu i danni à u connettore, ma ancu aumentendu a so resistenza à l'usura.
Data di publicazione: 07 d'aprile 2023
